Känsla av att vara duktig

I går fick källaren sig en omgång och jag rensade ut väääldigt mycket! Det var när jag såg alla säckar som jag undrade: Har jag verkligen sparat allt detta till ingen nytta?!? Det blev bland annat 6 säckar med kläder... Hur gick det till??
Jeanette hämtade upp mig och vi lastade in allt skräp i bilen och åkte sen till miljöstationen och slängde sakerna där de hörde hemma. Vi var båda överens när vi var klara - Fan va duktiga vi känner oss när vi rensat skräp och sedan sopsorterar så där! Papper där det hör hemma, kläder i insamlingen och bland annat den blå servisen som hamnade i Solareturens container. Perfekt! ;)







Efter alla sunkiga säckar slängde vi oss alla tre i Vänern!
Gött dä! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0