Jo'råsåatteehh...

Dagarna går snabbt, veckorna springer förbi, månaderna avlöser snabbt varann och i en grisblink har första halvåret redan passerat... Wtf?!?
Jobbar som en vanlig Svensson under sommaren, måndag till fredag - Underbart!! :)
Och vad gör jag på helgen då när jag är ledig och inte jobbar hela tiden??
Jo jag rensar, kastar bort och planerar här hemma - för jag ska ju flytta!! Whoopiiiee!!!
Från och med 1 augusti har jag en tvåa att bo i! Fatta va gött vettu! =) Jag kommer sakna min lilla etta (som jag 1 oktober har haft i 10 ÅR!!!) och den trädgård som ingår.
Men jag väger upp det med



En liten balkong vid sovrummet


Och en större vid vardagsrummet!

Två balkonger till mig - ok då, det funkar! ;)
Jag får nu ett sovrum, där jag ska placera en skön dubbelsäng, och ett mer ordenligt kök, till vilket jag redan köpt bord och stolar!

Jag blir sååå glad när jag tänker på det - Jag ska flytta!! =)





Kommentarer
Postat av: JJ

Wohoooooooooooooooooo! Gött kompis! :D

2011-07-10 @ 01:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0