Vin & melodifestival


Idag på jobbet blev det bestämt - vi ska umgås hos Fanny, dricka lite och vara kritiska mot kvällens bidrag i Melodifestivalen. Har ju inte sett något av årets festival, så får väl se om det är något att ha ikväll.
Ikväll är Mr Dj på Månen, men va fasen! jag börjar jobba kl 7:45 i morgon så någon utgång blir det inte för mig denna gång. Men desto mer laddar vi för 4 och 5 mars!! ;)
Efter jobbet idag blev det till att slänga i hop en citroncheesecake med passionsfrukt. Bara passionen på toppen kvar och det tänkte jag fixa när jag kom hem senare ikväll. Har lovat fika på jobbet i morgon nämligen. :)

Lite attityd innan jag knallar över till Fanny kanske...




✫  HELL IS MINE!!!  ✫



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0