Inget jäkla fredagsmys!


Igår var det en lång dag hemifrån. Gick till jobbet vid 9:40 och kom in i mitt hem igen ca 22:30. Va'dan detta??
Jo men först skulle det ju jobbas 10-18 och efter det träffade jag mamma & syster på Coffeehouse by George för att få något att äta. Klockan 19:30 satt jag och mamma på Scalateatern och Thomas Petersson entrade scenen. Strax efter 22 hade vi blivit så underhållna som vi betalat för (det var iaf vad Thomas sa till oss... hihihi) och promenerade till bilen för att brumma hem.
Idag blev det en halvdag på jobbet, eftersom värken i kroppen och vakuumet i huvudet gjorde det onödigt jobbigt att sköta snacket med kunderna på telefon om att binda räntor, lösa lån, ta nya lån och ifrågasättande av beslut...
Väl hemma blev det mat & panodil och sedan 4 sköna timmars sömn! Just nu är det upp och ner i tvättstugan som gäller, ett sådant där nödvändigt ont om man vill ha rena kläder att gå runt i... Tror faktiskt sängkläderna ska få sig en omgång oxå. Intresseklubben antecknar nu hoppas jag! ;)

Imorgon är jag bjuden på skön kväll med tacos & film hemma hos Emelie. Bara att tacka och ta emot. Ska bli himla kul, vännen min! Känns som evigheter sedan sist!!


När man är lite hängig och humöret inte är på topp så är det ju bra trevligt med skön musik att lalla omkring till. Hörde den här på radion när jag var på väg hem förut, fastna dirket! :)



Det var nytt & fräscht från Nickelback - gissa vilken station jag lyssnade på...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0