woohoo!!


Tog en sväng på fejjan igår kväll vid 21-tiden. Lördagsklubben gjorde ett inlägg och påminde mig om att Dj Tim Henri spelade under kvällen. Just det ja!!
Skrev till Emelie och tyckte vi skulle dra ut!!
Sagt & gjort! :) Strax efter kl 22 kom Emelie hit med boxen i näven och klackarna på!
Det var så kul att gå ut!! Och Mr Dj gör oss aldrig besvikna - lika underbart varje gång!!
De närmsta tillfällen som han är åter på Månen - Allhelgona & juldagen.
Pecka, vill du kalasa när du kommer hem den sjätte? :)

Det var såååå jäkla varmt när vi skakade på rumpan i natt att svetten rann!
Men det var var det helt klart värt!
Det var väldigt skönt med en ducsh när jag kom hem kan jag lova. :) Satte på radion när jag la mig och läste lite. Skulle precis släcka lampan och då säger tjejen på radion att klockan är 4:30! Oj va klockan tickade iväg.
9:12 vaknade jag och nu är jag liksom uppe! Vad är det för fel på Jennica?? hahaha
Kudde & täcke får flytta till soffan och ögonen får vila mot tvn. ;)
Ikväll blir det McD & bio med Sara!! :) 







              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0