Ny färg i min hårbotten idag.


Var en sväng till frissan idag. Fick i lite ny färg, vilket gjorde susen! :)
Vanligtvis går jag därifrån med rakt hår, då det behövs plattas ut för att hon ska kunna klippa mitt annars så lockiga hår, ordentligt. :) Idag fick hon fria händer!
Det har varit regn ute hela jäkla dagen och hade hon ansträngt sig med att platta ut det så hade det ändå varit lockar i ändarna när jag kom hem!
Så fram med munstycket till hårblåsen som hjälper lockarna på traven och sedan blev det lite spray och tupering på vissa ställen. Ett par hårnålar och snart hade jag en mohikan-liknande frilla att cykla hem i. :) Det blev liksom lite party-känsla över det hela.
Skoj så här på en vanlig onsdag!
Och frillan höll när jag spelade squash med Jennie oxå. Ordentlig frilla hon fixa! hihihi



Via en skitig spegel hos frisören ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0