God morgon!


Har gått upp i stort sett samma tid under hela veckan, så när vaknade jag i dag? Jo klockan 7 så klart!
Ja ja, gick upp & tände lite ljus, snart dags för frukost och termometern visar på -0. Nice! Snö snart eller? Tyckte mig se på aftonbladet.se igår att det kunde bli snö i stort sett hela landet nu i dagarna... :)

Arbetsveckan som varit har gått såååå jäkla kola-segt fram! Trodde aldrig klockan skulle slå helg liksom! Men det gjorde den till slut. Vilken tur! ;)
Igår var jag i alla fall betydligt piggare i kroppen och inte så hängig som jag varit ett tag nu. Har vinden vänt kanske? Allt blir ju så jäkla trist när humöret är lågt och det om något är ju fasen så tråkigt!!

Men men, vi kickar igång dagen med lite sköna toner tycker jag! :)



Mohombi feat Nelly - Miss me





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0