No more 20-årsålder...


Det är nedräkning och nu är det ta mig tusan inte mycket kvar att räkna på... Om mindre än 3 timmar har klockan passerat midnatt och Jennica blir 30! Officiellt är det inte förrän typ 7:45 som åldern slår i. ;)

Idag har varit en dag som gått i ett kan man säga.
Somnade inte förrän kl 4 imorse, mamma sa att det kanske beror på morgondagen. Men näe!
Vid 3 betalade jag räkningarna, läste lite mer i boken, såg på tv. Inget var sövande!
Vaknade iaf vid 5 och sen vid 7 igen. Klockan 8 gick jag upp och funderade på hur tusan jag skulle orka med dagen!
Jobb 10-18 och direkt till utbildning som sträckte sig till 19:45. Och detta utan att bli trött!!!
Are you impressed?? I'm impressed!!
hahaha

I lördags var jag och Emelie på distansspinning - 100 minuter som gav en slö lördagskväll för min del. :)
Det är duo-spin på lördag, så det är bara att blicka framåt och ladda om!
Och på onsdag blir det båda squash & danspass - kommer den gamla kroppen orka?? hahaha
Ska bli himla kul med squash i alla fall, det var väldigt längesedan sist. Men nu är det dags igen! Jennie, förbered dig! :P


Imorgon blir det lite mera utbildning på jobbet - me like a lot! Kanske lyxa till det och köpa med lunch hem. Och på kvällen bär det av till Tables för mat och kanske lite biljard som avslutning. :)



SKÅL på er! :)



Sången om Jennica...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0