Senaste veckan i bilder




Förra lördagen var det dags för spinning - distanspass. Original!!
Dvs. 4 block som gav ca 135 min i spinningsalen. Precis som det ska vara vid distans! :)




Söndagen spenderade jag med Santos!
Ca 3 timmar i friska luften med promenad & lek i snön. Herrejäklar va trött vi var efter det!
Spinningen dagen innan kändes av i benen kan man säga... ;)




Onsdag dag spenderade jag med Frode. En ny vovve i mitt hem! ;)
Avslutade dagen med danspass! So nice!




Torsdag dag spenderade jag med Bella-Bus! Vi slöa ganska mycket den dagen... :)




Torsdag kväll spenderade jag på Scalateatern tillsammans med Jennie.
Vi var på En hyllning till Queen - A night at the Opera.
Så jäkla bra!! Och kul hade vi oxå! ;)




I fredags var det After Work med jobbet, som även fick bli en avtackning av
vår gruppcoachen David.
Temat var Wall Street, vilket förklarar hängslen x2. Fler fanns på plats...  ;)




Igår åkte jag och Linda hem till Jennie och körde Guitar Hero-kväll!
Jennie, hur gick det??




Idag åkte adventsakerna fram här hemma. Mysigt dä! :)
Och jag har även bakat dessa:




Det blev ett par lussebullar!
Goa blev de oxå... :)




Kommentarer
Postat av: JJ

:P :P :P :P :P

2010-11-29 @ 09:51:34
Postat av: Madde

Oj vad duktig du är o mycket du hunnit med!!! Tack för hjälpen med Frodefis!! Kram Kram

2010-11-29 @ 16:56:09
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0