Hundsim, matlåda & återvinning


I tisdags var jag, mamma & pappa med när Jeanette skulle låta Santos få börja dagen med lite träning i poolen! :)
Det var lite motvilligt som hunden fick dras och nästan puttas i vattnet till en början. Men väl i så var det ju inga bekymmer. Men den där jäkla rampen upp och ner vid kanten,
nja... den är nog lite scary i början! ;) hihihi
Det roliga var ju att när linan kopplades bort och det blev lite mer lek, ja då sprang han glatt upp och ner på rampen! :)
Det var lite som att vara på en undervattenspark, spana på lilla gubbens sparkande ben under ytan. hihihi Santos är ta mig tusan en ren glädjekälla! ;)



Åsså försöker vi ta oss ner i vattnet då...



Plaska vatten på töntarna utanför poolen - underhållande att se på!
Mindre kul att uppleva... :p



Sparka gubben! Sparka!



Bort med linan och då bara rusar han upp för rampen.
Svansen går i 120, så liiite roligt har han allt! ;)



Idag var det jobb 10-16, gruppmöte 16:15-18 och dagen avslutades med värderingsutbildning kl 18:15-20:15. Vilken skön dag...
Men när jag väl hade traskat hem (eller rättare sagt halkat mig fram till tryggheten...) möttes jag av en påse som hängde på dörrhandtaget. Överraskningar, me like a lot!!! :)
Det var syster som varit här och hängt en matlåda till mig. Så jäkla nice & ren lyx!
Jag gör som Pumba & trugar mig! hihihi

Loggade in på msn och bland de mail jag samlat på mig under dagen, så var det två stycken från envirofone.se. De talade först om att de mottagit min Nokia som jag skickat in och sedan meddelade de att den klarade alla tester och 513 kronor kommer att sättas in på mitt konto. Ja men det är väl dags att truga sig igen då! hihihi


Nu blir det full koncentration på veckans avsnitt av Lyxfällan. Ser det som ett utbildningstillfälle - hur man kan dra på sig 135 betalningsanmärkningar!!!!!
Imorgon blir det sällskap av Bella under dagen, danspass på eftermiddagen och tradition med Emelie på kvällen! Skiner solen så kommer det bli en himla skön fredag!
Ha dä!!


  






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0