Footloose


God försäkringsförmedlingssed, NFAL, oberoende & anknutna, reparativa & preventiva...
Fy fan för alla ord!!!
Jag gillar ord och tycker det är kul att pillra ihop texter, rim och bara massa trams. Men igår när jag & Gabriel satt och pluggade inför testet vi hade idag, var vi båda överens - det var alldeles för många långa ord med liknande betydelse och utseende!
Det är bara att hålla tummarna för att jag fick tillräckligt med poäng på båda delarna av testet för att få godkänt, helt enkelt. Denna gången känns det mer tvivel & pessimistiskt än de andra två skriftliga test vi fått göra. Hoppas hoppas hoppas, på snabbt & bra svar!

I dag efter jobbet blev det till att vara snabb som vinden och svida om för promenad på Kilene. Jag, mamma, Jeanette & Santos vandrade 5 sköna kilometrar. Underbart med frisk luft & rörelse efter en dag på kontoret! :)

Jag fick en lite unge att börja grina idag! Bara av att visa mig typ! Kul...
Det var Gabriels systerson som fällde tårar och skrek, men han gjorde likadant när Gabriel kom i närheten så jag vägrar ta det personligt!! hahaha

Matlåda är gjord, kvällsmat är avklarat - nu blir det sängen!
Ska inte börja förrän kl 10 (!!!) i morgon, så tanken är att jag ska ta mig en sväng till Friskis på morgonen. Har laddat min kära mp3 med en härlig blandning av musik och alarm är ställt för väckning. Har ju inte tänkt att ta ut mig så himla mycket, mer bara för att röra på mig och väcka kroppen. Kanske roddmaskinen... Sen är det ju danspasset i morgonkväll och då måste ju benen vara på alerten så att jag kan vara med och sprätta runt!! :)



Så jäkla skön låt & film!!

I been working so hard
Keep punching my card
Eight hours, for what?
Oh, tell me what I got
I get this feeling
That time's just holding me down
I'll hit the ceiling
Or else I'll tear up this town
Tonight I gotta cut

Loose, footloose
Kick off your Sunday shoes

Please, Louise
Pull me offa my knees


   woohoo!!   






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0