Oh yeah!


Regnet bara faller utanför fönstret just nu. Men fan bryr sig?? Det har varit en himla bra dag på jobbet idag och det lever jag på nu. :)
Igår satt jag för första gången vid en egen arbetsplats och tog emot samtal med kunder och alla deras frågor. Efteråt, när jag ÄNTLIGEN fick logga ut från min plats, kändes det som att jag i ett fingerknäpp tog 3 steg bakåt i utbildningen. När jag satt där vid min plats med headset på huvudet, två skärmar framför mig med olika system att jobba i, en röst i andra änden som vill få en bättre ränta, få ett nytt lånelöfte eller vad tusan de vill ha svar på - just då kändes det som att jag inte kunde någonting. Typ att, tyvärr så tömdes huvudet på all info för 5 minuter sedan. Var god försök senare!
Självförtroendet och hoppet om mig själv sjönk som en sten där och då.
Men idag var ju en ny dag! :) Och ibland är det himla bra att ha någon som sparkar ut en ur det som känns bekvämt och välbekant. Flyg lilla fågel, flyg!
Och jag flög! :)
Allt beröm och pepp-talk som min fadder gav mig innan jag gick hem idag, gjorde att jag växte minst 2 meter. Du ska bara veta va skönt det kändes! Faddern sa till mig att hon inte förstår varför jag tvivlar på mig själv, jag kan det jag behöver och fråga gör man hela tiden ändå. Så tydligen kan jag mer än vad jag tror. Inte helt fel! hihihi

På med musik och fira en bra dag! De har varit så jävla glesa med besök den senaste tiden, så varje litet tillfälle att fira ska tas tillvara på! :)




Here is a little song I wrote
You might want to sing it note for note
Don't worry be happy
In every life we have some trouble
When you worry you make it double

Don't worry, be happy......





Kommentarer
Postat av: emelie

Underbart vännen!! Massa kramar till dig!!

2010-05-12 @ 18:40:33
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0