Ja men JA!!!!


I dag fick vi resultatet på det test vi fick göra i tisdags. Kändes som att jag skulle ligga på gränsen för godkänt på båda delarna. Av den enkla anledning att det kändes som att allt rört ihop sig & att jag blandade ihop alla begrepp och ord.



Men tydligen höll jag ordning på det mesta, för jag fick 76 härliga poäng av 80 möjliga!!
Förstå vad underbart skönt det kändes att se det på mailen!!!! :)
Så nu har jag gjort de test jag skulle göra för det jobb jag gör. Men! Det ju bara 6 arbetsdagar kvar på den avdelning jag är på just nu. Sedan ska jag över till Special-gruppen och då blir det mer saker att lära sig. Ombildningar och nyproduktion bland annat. Hur funkar det på SBAB? Om några veckor kan jag nog svara på det med! ;)

Nu blir det tandborsten och sen raklång i sängen. Det blir kanske ett par sidor i I'm Ozzy, och sedan slocknar jag nog stenhårt! hihihi Är så himla trött efter jobbet, eftersom jag försöker koncentrerar mig så mycket hela tiden när jag pratar med kunderna. Man vill ju inte gärna göra fel när det gäller stora lån & bostadsköp liksom...


Sweet dreams!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0