On & On...


Japp så går det nu, det rullar på liksom! :)
Fick höra att de slåss lite om mig på jobbet idag. Ska ju vara på en annan avdelning under sommaren, än den jag är på just nu och lär mig. Och min nuvarande vill ha mig kvar, då jag tydligen är som en svamp med ny information! hahaha Inte konstigt att det känns i huvudet efter allt nytt jag knött in den senaste tiden! :)
Fatta va kul det är att de är nöjda med mig på nya jobbet liksom!
TACK JENNIE FÖR TIPSET!! :)

Nu ska jag sätta mig och börja läsa igenom Försäkringsförmedling. Test på tisdag!!
Lagar å grejer... Hjälp!!






Kommentarer
Postat av: JJ

Jag vet ju hur bäst du ä liksom så det går som förväntat :D

2010-05-21 @ 22:26:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0