Fattar kanske snart...


Nu är det snart ett dygn sedan SBAB ringde och förgyllde min måndag! =) Det har fortfarande inte sjunkit in riktigt!
Jag ska inte vara på fabriken i sommar. Det är inget tidsbestämt vikariat. Det är ett tillsvidare jobb jag fått!! =) Visst det är "bara" en resurspool, men vem vet hur detta kommer sluta? Till att börja med kommer ju snart semestertiderna då folk ska vara lediga och jag får jobba! Sedan får jag väl helt enkelt försöka hänga mig kvar så gott det går för att få jobba så mycket som möjligt! =)

I dag var jag iväg på lunchspinningen och man kan väl säga att gårdagens spinning och step kändes av i mina ben. De är väl som gelé ikväll, för 16:30 ska jag kidnappa Santos och tvinga med honom på en promenad innan vi går och möter mamma som slutar jobba klockan 18. Jag vill inte gå själv, så han får offra sig har jag bestämt! hihihi
Dismoln börjar att komma in över den annars så väldigt blå himlen, hoppas lite värme finns kvar när jag ska ut sen. Hörde hemska rykten om att det ska bli regn i helgen!! Varför??

Bjuder på en av låtarna från dagens spinning:


Muse - Uprising




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0