Torsdag till fredag =)


I morgon bitti kommer Klara hit och ska stanna hos mig tills på fredag! Så himla kul!! =) Kanske gömmer undan henne på fredag när Marie ska hämta henne igen och säger att hon rymt eller liknande... hihihi Nä då, skoja bara! ;)


Klara har inget emot att bli klappad, om man säger så... hihihi


Klara hemma hos mamma & pappa. =)


Tar man en promenad runt Borgmästarholmen nu för tiden, så kan man se några vimplar sticka upp i snövallarna. Vem som har irriterat sig nog för att anstränga sig så pass har jag ingen aning om, men de märker i alla fall ut var det är Bajsvarning!




I lördags var jag ute på roadtrip med mamma & mormor! De gjorde stan i Göteborg och jag tillbringade dagen med Danni på Drottning Silivas barnsjukhus och Ronald McDonald huset. Fick träffa både Jack och Sigge, och så Alex så klart! =) Jack var så himla söt med sin lilla näsa å underbara ögon. Jättekul att träffa Danni och familjen. Om några veckor hoppas de kunna komma hem!


Jack blir bollad.
Jag blev nästan lite yr av att se han gungas på bollen,
men han blev väldigt lugn och somnade nästan av det.



Fick mail från syster tidigare idag.
Det är svårt att inte bli lite avis när de verkar ha det så himla bra där borta i Patong.
Gott för dem det! =)
Det de saknar mest i paradiset kan jag tänka mig är:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0