Sin wagon


Kollade på Så ska det låta förut. Det var Cookies n Beans som mötte EMD.
Kakorna brända av Dixie Chicks härliga låt Sin Wagon, men jag kunde inte hitta något klipp på det på DuTuben. Men eftersom det är Frida Öhrns röst jag gillar mest, så kan jag ju lägga upp ett klipp från tidigare avsnitt av Så ska det låta, då Frida var där själv och sjöng just den låten. =)






En av kommentarerna till Saab-reklamen:
cits96

Späckhuggaren man ser vid 0.10 heter Lolita. Mina kompisar trodde scenen med henne var fake, men hon bor faktist där, och har gjort det i nästan 39 år.
Snälla, befria henne!
Bojkotta Miami seaquarium(seaprison)!


Stackars, stackars Lolita!




Alla kan vi vara vänner!  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0