Sååå grått ute!!


Regn regn och lite mera regn! Hur grått kan det bli innan det blir svart??
Om en timme ska jag och pappa vandra ner till stan och fika/äta frukost. Hur sugen är man på att gå ut? Inte speciellt, men frisk luft behövs om inte annat!

Vi är nu i deklarationstider! Varje år lever man på hoppet om att det blir skatteåterbäring! Precis som i Sherwood-skogen! hihihi Loggade in på skatteverket.se och fick se att jag inte är skyldig mer skatt!! Underbart! En sak mindre att bekymra sig över! =)

Dag att borsta tänderna, dra på sig kläder och göra sig i ordning för att vistas utomhus. Bäst vore nog om jag virade in mig helt i galon...

Dags att väcka grannarna med lite skön musik! Ha dä!



Adam Lambert - Fever





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0