Imorgon rockar vi!!


Det dundrar utanför mitt fönster!! Varför? För att stora stenblock rasar ner från taket & möter marken med en ordentlig smäll! Spännande att det är en gångväg precis utanför mitt fönster... Kanske hör ett galet skrik ikväll när fredagspartyt är över!

Är det någon mer än jag som lyckade få sig en plats på Hårdrock spinningen i morgon eller?? Såg att platserna försvann i rask takt. 15 platser försvann inom loppet av 2 minuter... Och just nu är det 24 reservplatser bokade! Poppis eller?? hihihi

Hade Klara hos mig i lite mer än ett dygn och nu när hon inte är här, känns det tomt.
Ingen som grymtar. Ingen som vill leka. Ingen som myser.
Det var himla kul att ha henne här och jag fick höra att hon var helt däckad när hon kom hem...
Det är jobbigt att spendera tid med Jennica! =)
Igår blev det sushi med mamma, pappa och mormor. Fira jobbet liksom! =)
Santos och Klara var oxå med så klart!
De ser så roliga ut när de är tillsammans. De liksom smyger förbi varandra. hihihi Och när jag klappar den ena, så kommer den andra snabbt och tar plats!
Gärna framför konkurrenten och ovanpå mig!
När jag hade dem båda hemma hos mig ett par timmar på eftermiddagen och satt här vid datorn en stund kom Santos och la sina framtassar i mitt knä. Klart att jag klappar honom då. Snabbt var Klara på benen och kom fram. Vad gjorde Santos då?? Jo men släng upp tassarna på mina axlar så att hela Santos täcker mig och Klara kommer inte fram.
Man får inte vara dum! hahaha

 
Promenad & demonögon...


Större delen av tiden är de så här mot varandra. Lugna & snälla!


Klara fick arbeta lite med de små grå. Gick väl så där, denna gång...


Eftersom jag inte vill dela säng med en hund hela natten, fick Klara sova på luddemattan eller soffan. Mitt i natten var det dags för ett toabesök. Hann tända lampan och vad hör jag då? Om inte snabba små tassar som rusar från soffan och upp i sängen! hahaha
Snacka om att ligga beredd!
Men det blev det inget med. Tillbaka till soffan!
Vid 6 i morse vaknade jag av att två tassar sakta kom upp på sängkanten och två otroligt söta små ögon stirrade på mig. Ok då! Kom & gör sällskap en stund innan det är dags att gå upp. Ord kan inte beskriva denna lycka som spred sig från nos till svanstipp! Hon visste inte riktigt hur hon skulle bete sig. Hur skulle hon ligga?? hihihi Å detta grymtande när hon blir klappad! Hur gott kan man må liksom?!? =)
Till slut låg hon tätt tätt tätt intill mig och somnade!





I tisdags mötte mina blöta skor en hård trappa, de kom fram till att de inte gillade varandra.
Resultatet blev att jag kanade ända ner till botten. Men va skönt!!!!
Det som kändes mest var när undersidan av överarmen slog i räcket - hårt!


Vem har slagit mig med ett baseballträ??




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0