Hyfsat bra dag idag!


När dagen börjar med att solen strålar utanför fönstret, då är det svårt att vara på dåligt humör! Att tillvaron och förmågan att andas lättare, sakta men säkert börjar bli allt bättre gör i och för sig inte saken värre... hihihi
I dag blev det spinning klockan 12 med härliga Peter! Skönt att trampa ur benen lite och inte sitta hemma och göra mig själv alltför nervös!

Klockan 16:30 var jag på arbetsintervju!!     Fatt dä'rå!

Fick ett samtal för typ 1,5 vecka sedan, som blev som en liten intervju, och i torsdags fick jag ett mail som välkomnade mig till en ordentlig intervju! Jippie!! Äntligen lite gensvar från arbetsmarknadens sida!
Vi var typ 25 stycken som kom till platsen, fick en kort företagspresentation och sedan var det dags för individuella intervjuer. Jag fick prata med en jättetrevlig kvinna, det kändes ganska bekvämt liksom. Nu får jag vänta i cirka 1,5 vecka på att veta hur det gick. Det vore ju så himla kul om det blir ett positivt svar!
Hoppas! Hoppas! Hoppas!

Tack Jennie för tipset! =)


 

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0