Hund i bilen!


I torsdags var jag och Marie ute och gick runt Borgmästarholmen.
Med sig hade hon sin otroligt söta hund - Klara - som är 11 månader och detta var första gången jag fick träffa henne. Stackarn har ju varit sjuk större delen av sin valptid, men nu är hon äntligen friskförklarad! =) Marie har skaffat bilbälte till Klara så att hon kan sitta där i baksätet och titta när de är ute och åker! Hur bra som helst!


Kolla va söt! 


Senare på eftermiddagen var det kinamat och film med Jeanette och Santos!
Eftersom Jeanettes bil är knas, så har hon för tillfället föräldrarnas bil och då får Santos sitta fram i bilen. Medan vi var och fixade kinamaten lämnade Santos golvet och satte sig till rätta i framsätet. Där satt han sedan hela vägen hem till mig!
Han hade stenkoll på allt som hände! hihihi


Är man kung, så är man! =)




Kommentarer
Postat av: Marie

vi får allt ta mer promenader nu tycker jag när hon är frisk å allt=)

2010-03-02 @ 20:39:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0