Vad gör jag nu för tiden? Varför hör jag aldrig av mig?



Det small till i rutan på morgonen, när gardinerna var fördragna. Detta är vad jag hitta.
Ingen fågel låg nedanför fönstret, så jag utgår ifrån att den klara sig.


 
Hälsat på djuren i Miniskogen, tillsammans med Emelie.



Hjälpte Jeanette en dag när det var brist på personal, det var himla kul! :)


 
Plockade ihop en midsommarbukett.



Mötte familjen Sven på väg till Kroppkärr.
Vågade inte stanna & ta kort, de såg redo ut att attackera om andan föll dem in...



Grillade med mamma & pappa på Kroppkärr på midsommar.



Har fikat & skålat för Jeanettes & Jonas förlovning.
Santos fick oxå smaka tårta! :)



Min sköna plats i hemmet, där slipper jag vinden!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0