Jag vill åka utomlands!


Ännu en arbetsvecka är igång, dagarna bara springer förbi!
I går började jag i specialgruppen, inte riktigt vad jag hade tänkt mig men det blir bra bara jag kommer in i det hela. Gruppen är uppdelad i nyproduktion, ombildning och övertag, kul det ska bli när de börjar att gå på semester. Vem ska jag fråga då?? Det är nu man tackar för det ganska snabba minnet jag kan använda mig av att suga åt mig så mycket info som möjligt. Faddern Pia kallade mig för jäkla informationssvamp i fredags. hahaha Jag förstår inte alls vad hon menar med det...

Idag och imorgon har jag skrivit in mig på extrapass hos resurspoolen, vill ju inte tappa det jag lärt mig hittills så det är lika bra att hålla i gång. Någon gång i veckan känns rimligt att orka med. :)
Det ska bli sommar kick-off på fredag! Det är tydligen runt 30 stycken som anmält sig - himla skoj! Träffa jobbarkompisarna lite utanför jobbet (även om vi ska starta kvällen där) och träffa andra som man sett nångång men inte jobbat med.

På torsdag ska jag iväg och hälsa på hos Danni. Har inte hälsat på sedan de flyttade in i huset, så det ska bli väldigt roligt. Umgås & snacka lite. :)

Om vädret tillåter kan det bli uteservering med syster på lördag. Håll tummarna för solsken!
Vore trevligt att åka utomlands en sväng, leva lite i varmluft och bara slappa loss. Synd att skatteåterbäringen inte var lite större... hihihi Någon mer som fick utökning på kontot idag?


Nu blir det tandborstning innan slutet av The Good Wife och efter det är det dags för sängen! :)



Bella i lördags - många insekter att fånga i busken...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0