I wanna be a billionaire - so f***ing bad


Ja vem vill inte det liksom?? :)

Kick-off igår med jobbet, himla trevligt måste jag säga. Musiklekar... Inte min grej. :p
Fortsatte till Koriander efter en massa musik, tjat & skratt. Vissa drack sig till ett jäkla självförtroende och skrev kontrakt på att springa Stadsloppet idag. Kenyanen kommer tydligen inte fatta vad som händer när Jonas springer förbi... hahahaha
Avrundade min kväll ganska tidigt, vilket kändes väldans bra. Gick när det var på topp liksom.

Började dagen med lite spinning och pga det trista vädret kommer jag nog ta mig en tur till Casablanca efter dusch & lunch. Soffan blir nog min vän under dagen och jag tvivlar på att syster är sugen på uteservering ikväll. Men, man ska aldrig säga aldrig!



Vrid på med volym & gunga med!
UNDERBAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0