Det är som en drog. Bara en till...


I dag på lunchen så gjorde jag Gabriel sällskap till Clas Ohlssons.
Bredvid ligger Akademibokhandeln...
Gabriel skulle ha nytt bläck till pennan och jag hamnade vid min lilla favvo-avdelning - engelska hyllan med non-fiction.
Jajamensan!
Det blev två böcker ner i en påsen med hem till mig!
Personligen så tycker jag att dessa pockets borde vara lika i pris som de svenska...

Men de här blev det iaf idag:


         

Charles Manson & Guns n' Roses - lite skräck & lite musik :)


Ligger ju ett par olästa pockets i byrålådan oxå...
Massor att läsa. Men en bok i taget och just nu är det den här:



Janice Dickinson


Nu ska jag gå & lägga mig och läsa lite...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0