Höst 2010




Var en sväng till Friskis i morse & tränade, tog med mig en folder hem för att se vad hösten har att erbjuda.
Lilla salen. Torsdagar. Klockan 19:30. Aerobics 1 - Emelie! Häftigt! :)
Hittade även Spinpuls Intervall och Spinpuls Distans - det ska testas!! - och danspasset så klart!
30 augusti börjar hösten! :)


I onsdags var jag, Emelie & Sara till Sommargården för att käka pizza, dricka lite och bli underhållna av 250 kg kärlek. Vi träffade även coola grabbgänget och gjorde sällskap med dem hela kvällen lång. Stundtals skrattade jag så tårarna rann, att exempelvis se när de drar tillbaka inträdesmaskinen fick oss att tjuta av skratt, då fantasin stack iväg en sväng. Helt sjukt, men så jäkla kul!! hahaha
Vid 21 tiden var det soundcheck och gruppen skulle uppträda på den lilla scenen om cirka en timme. Kul tänkte vi. Men klockan gick och timmarna passerade. Ingen sång & show...
Vid typ halv tolv (!!!) knallade de upp och intog sina platser på scenen. Sångaren, ja han vinglade fram mer än han gick! Fullare än oss stod han där vid micken och lekte att han var rolig och försökte skämta till det lite. Sen skulle han sjunga oxå. Näe... Texten var inte med honom riktigt! Det var så himla dåligt att det blev underhållande! Efter typ 3 låtar och några sippar på sitt glas rosé, meddelar de att det blir en paus. Fem minuter senare plockas instrumenten bort och det är bara att inse att det blir inget mer. Det är proffs det! Verkligen! hahaha





Fy Fan vad du va snygg när jag va full
Jag söp i flera timmar för din skull
Din skönhet den gick hand i hand med min promill
Lika bra och ta en jävel till





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0