Hej å hå!


  



Va det regnar! Och inte vill det ge sig heller...
Hade slip-in skor på mig idag, cyklade med paraply till jobbet i morse. I eftermiddags när det var dags att ta sig hem var det som att alla himlens kranar var på full styrka. Jäklar va vatten!! Det fick liksom bli en promenad hem, för cykla kändes alldeles för omständigare...
Det var små insjöar överallt och väldigt svårt att undvika att trampa i dem. Längst med trottoarkanten var det som vilda forsar. Mina skor fylldes med vatten!! Så jag fick ta av mig dem och knalla hem barfota! Kände att det var det enda vettiga att göra med den situationen. hihihi

Nä va fasen! Här sitter jag och gäspar som en tok! Redan... Borsta tänderna och läsa boken. Sen förklarar jag denna torsdag som över! :)

Men innan du går och lägger dig - vänligen kolla på klipp som är länkat här nedanför och låt dig bli underhållen av balettdansören Alex Wong! HELT JÄKLA UNDERBART!!!


✫ ✫ Alex & Twitch ✫ ✫

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0