Diplomering


Har precis varit på spinning, det var dags för en kille vid namn Daniel att bli diplomerad spinningledare.
Och jag kan säga att han och jag kommer att ses fler gånger under hösten!
Han har ju pass två gånger i veckan, så det ska ju inte vara några problem.
Underbar musiksmak!!!
Och inte rädd för volymknappen! Det gillar jag skarpt! :)
Hör bara på den här:



Tickin’ like a time bomb
Drinkin’ til the nights gone
Get your hands off of this glass
Last call my ass
No chain no lock and this train won’t stop
We got no fear no doubt all in balls out

Were going out tonight
To kick out every light
Take anything we want
Take everything in sight
Were goin til the world stops turning
While we burn it to the ground at night



   



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag imponeras av din tränings vilja och motivation. Här i västra delarna av Värmland är det knappt någon som ens ids att gå och träna.

Håll igång tjejen :)

Jonna i challa

2010-07-28 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0