LYX! =)


På söndags morgon är det Jennica som äter hotellfrukost på Scandic Europa i Göteborg! Fatta va gôtt! =)
Fixade tågbiljett idag så nu är det bara att invänta lördagen så jag kan få åka iväg! Det blir en snabbvisit lördag till söndag, men det duger fint ändå! =)

I går gjorde jag sista dagen på MSB, vilket var lite sorgligt för jag trivdes väldigt bra där! Men! Något som ändå fick mig att hålla ett leende var att en av de som jag jobbat med hade bokat å betalat för ett rum på Scandic Europa till helgen men hade dessvärre inte möjlighet att utnyttja det då deras planer ändrats. Så hon frågade mig om jag var intresserad -
JA TACK!
- å på den vägen är det! Gratis är väl gott, eller?? hihihi
Nu håller jag tummarna hårt för att Pecka ska finna tid å möta upp på kvällen, nu när jag tagit mig ner till Götet... :p Hoppas hoppas hoppas på lite festande å skoj med mitt sällskap! =)


                         

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0