Idag...


I morse blev jag väckt av mitt kära mobil-alarm 05:50. Varför? För att kl 7 var det spinning! =) Men jag gick aldrig iväg. Vaknade helt frusen å kände mig som en ispinne, så det var så där lagomt lockande att gå ut i -19...
Istället blev det lunch-spinning, med den alltid lika hurtiga Catharina som ledare. Hur skönt pass som helst! Tog väl i så där lagom mycket, för efter spinningen var det bara att traska hem för att duscha, äta lite mat å vila inför danspasset som drog igång kl 17. Premiär för terminens pass - startade med Lady Gagas Bad romance. Underbart! =) Hela passet var skoj å de har skalat av det lite inför denna termin, så det behövs knappt något tänk utan bara en massa attityd å känsla, som de så gärna vill att man ska använda sig av. Å vad är jag, om inte attityd å känsla?? hahaha
Det var en låt, typ mitt i passet, som var en så grym partylåt att jag blev kalas-sugen! Himmel va vi sprätte med benen till den! =) Emelie, på onsdag är det minsann ingen som ska sno åt sig sista biljetten framför näsan på dig!
Under kvällen har jag packat min lilla väska för avresa. Har blivit lovad mys, så det ska bli himla skoj! =) Sen har jag spenderat resten av kvällen med att leka gud på GH, gjorde en halvtimmes paus för att se ett avsnitt av The Big Bang Theory, skratta lite å sen drog jag igenom ett par låtar till. Men nu får det vara nog. Trött i ögonen, nästan så att de svider...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0