Planer å sysselsättning!


Har en konstig känsla i kroppen. Är de förkylning på g? Eller är det oro, funderingar å konstigheter som rubbar balansen? Det suger att vara arbetslös! Bara så att ni vet det!

För att driva tid å undvika att jag blir helt koko här hemma, så försöker jag att sysselsätta mig med diverse saker. Trippen till Göteborg i helgen var skoj men alldeles för kort! Sådana saker borde göras oftare. Men jag nöjer mig med andra tidsfördriv när de uppenbarar sig.
I går var det crosstrainer, rodd å promenad som slukade tid på förmiddagen. Tvättstugan tog hand om en del av eftermiddagen å ett step-pass fick kvällen att gå.
Idag startade jag med spinining kl 7. Efter dusch å frukost kom Bella hit medans matte hade redovisning i skolan. Bus å lek i snön gjorde både mig å henne ganska trötta.
I morgon blir det lunchspinning å sen danspass på kvällen.
torsdag kommer Jeanette å hämtar mig på morgonen. Bilen ska in till verkstan å under tiden knallar vi till Bergvik å fikar. Finns ork så är det ett baspass på spinningen på eftermiddagen... =)
Fredag startar med spinning kl 7 å på eftermiddagen är danspass igen. Tradition på kvällen?? Sara ville köra mat å film. Jag med! Emelie?
Lördag har spinning på schemat kl 10, kvällen ska spenderas med Jennie. Det är dags att slåss i PS-världen en stund! TRICKY TRICKY TRICKY!! =) Kanske lite GH oxå...
Söndag kanske är en bra dag att ta som vilodag??
Börjar nog bli dags att lägga in aktiviteter i kalendern för nästa vecka... Idéer??

Nu ska jag höja humöret lite med Alexandra & Flo Rida - BAD BOYS!




Underbara väder!! =)








Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag är absolut på!! :D Börjar också bli lite smått galen av att försöka komma på vad man ska fördriva dagarna med.

2010-01-13 @ 18:47:03
URL: http://emelieahgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0