Solsken å hårfärg höll mig flytande idag


HELVETESJÄVLAFAN !

Det som gjort att jag inte grävt ner mig hela vägen ner under marken idag, är att det för det första har varit strålande solsken å snön glittrar så himla fint! =)
Love it!




Så mycket snö!! =) Ända upp till kanten vid fontänen liksom!



Det ser ut som om man kan plocka upp snön som ligger där så prydligt å fyller bord å stolar. =)




För det andra, så var jag till Aqua idag för att bli mörkhårig igen å få lite kortare hår!
Mörkt hår - det känns som att komma hem! =)



Nu när det är rakt, är det ju fortfarande lite längd på det.
Duschen efter spinningen i morgon bitti kommer förvandla det till lockigt igen
- å kortare! =)



I morgon blir det frukost på stan med pappa vid halv tio, då har vi bådat tränat färdigt! =) Å vid lunchtiden är det dags för mig å Marie att ta oss till Skåre för fika hos Åsa! Ska bli himla kul!





Kommentarer
Postat av: JJ

Vadan denna fina rubrik???

2010-01-29 @ 13:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0