Oprah got pranked! =)


Som arbetslös har jag enormt mycket tid att zappa mellan kanalerna på min kära tv. I dag zappade jag förbi Oprah när det var reklam i någon annan kanal. Tydligen hade jag precis missat ett videoinslag från en kick-off som programmet hade haft i Chicago. Men det verkade vara ett ganska coolt inslag för det var cirka 20 000 personer (typ) som hade deltagit i att överraska Oprah när Black Eyed Peas uppträdde.
Hittade klippet på youtube (så klart...) och det var häftigt att se!
Det börjar med att en ensam tjej står i publiken och dansar halvt hysteriskt när BEP uppträder och övriga i publiken bara står där! Allt eftersom låten trallar vidare blir fler och fler delaktiga i koreografin. Så himla coolt! =)

Klippet är 6 minuter, men det var bättre kvalité på det här än andra klipp jag såg, så ta dig tid att titta på det för tusan!



Tänk om man hade varit med där!!!

I got a feeling...
wohoo!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0