Hundvecka!


Den här veckan har jag haft hundar hos mig varje dag!
Himla skoj och veckan har gått väldigt snabbt förbi! =)

I måndags slog jag på stort och hade både Santos och Bella under dagen. Santos fick jag gulla med heeela dagen och Bella fick vara med några timmar. =)
Jag skulle verkligen inte ha något emot att ha fått se mig själv i början av promenaden när jag hade dem båda. hahahaha
Deras enda tanke var då: LEKA!!!
Medan jag lutade mer åt: FÖR FAN, SKÄRP ER!!!
Men skam den som ger sig, säger jag bara! Med tålamod i sinnet, lugn i kroppen och väldigt bestämd röst, kommer man långt och det blev ordning på torpet! =)


  




I tisdags och idag har jag haft Bella hos mig några timmar medans Sara har haft skoj i skolan. Idag blev det promenad och lek i snön med Jeanette och Santos.
Det blir aldrig tråkigt liksom!! =)



  


Igår var det en dag med Santos och alldeles nyss blev det bestämt att på måndag är det Santos hela dagen igen! =)
Man kan nog inte bli mer snötokig än vad lilla gubben är. Ner med huvudet under snön, grymta som en gris, böka till det lite och rulla runt som en tok! hahaha


Santos sover som en fiiin hund hihihi

  



Imorgon är jag hundfri och fyller dagen med frukost med pappa, lunchspinning och på eftermiddagen är det dags för danspasset! Härligt!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0