En blandning av händelser


För en och en halv vecka sedan var jag och Marie på besök hemma hos Åsa. Hennes charmtroll till unge, Elin, fick oss att skratta ett antal gånger!
Hon är ju så himla söt & go! =)

 



Förra lördagen var jag och Sara ute och gjorde stan osäker. Och vart hamnade vi, om inte på Harry's av alla ställen! Mina åsikter sen tidigare står fast gjutet...


HALLON!! =)



I torsdags var det Bella-tajm några timmar.
Det blev promenad och massa bus i djupa snön med Santos! =)

 


Till vänster kämpar Bella att ta sig fram.
Till höger står Santos med huvudet nedkört under snön.



I fredags skulle pappa hämta upp Santos, så jag följde med.
Det dög inte att sitta upp och spana ut, det var alldeles för tråkigt!



Så han placerade sina framtassarna under mitt säte och la sig till rätta.


Klappa mig, NU! Tackarrrr! =)



I lördags var det dags för lite mer festande.
Började hemma hos Emelie och slutade på Glada Ankan.
Som en liten present, fick hon en Halloncheesecake med vit choklad, av mig. Självklart var vi tvungna att smaka på den under kvällen! =)


Den va riktigt god!



I söndags var det en lat-mans-dag! =)
Men eftersom det var så himla fint väder, kunde jag inte låta bli att gå ut en sväng. Mötte upp Jeanette och Santos när de skulle knalla hem till mig för lite pizza och film (Playstation var det tänkt från början, men vart fanns orken till att spela??).
Innan jag skulle börja gå till Jeanette (gick lite tidigare än tänkt, orkade inte vänta inne) fick jag ett mms av henne:


Någon mer som vill ut i solen, surar han inte så ligger han och tittar ut.
hahaha
Lilla gubben kan man alltid lita på när det är snö och sol ute! =)

Väl hemma hos mig, fick vi se att det var en kille som kastade pinne nedför backen åt sin hund, som gladeligen rusade ner för backen, hämtade pinnen och upp igen.
Santos fann sin utsiktsplats och svansen vaggade fram och tillbaka när han stod och tittade på allt det roliga som hände utanför, utan honom...


Så här ljust blir det på bilden när strålande solsken möter mängder av kritvit snö!
Underbart väder! =)



Avslutar med ett mysigt gull-kort på lille Jack! =)


ZzzZzz...  ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0