Det snöar å det snöar å det snöar...


I morse var det snö i hela luften när jag drog bort gardinerna. Det är det fortfarande...
Är väl på väg att bli insöad helt enkelt! hihihi

  
I morse & nu, högen med snö har växt lite...


Klockan 09:08 lämnade jag mitt hem för att knalla ner till Friskis, där jag skulle möta upp Jeanette & Santos - dags för promenad i det härliga vädret!
Var inte hemma förrän 11:38 och det kändes i benen att de fick jobba hela vägen runt! Efter ett tag blir man ju snöblind å ser inte var det är mer eller mindre med snö i högarna!
Det är bara att kämpa på ändå! =)



När jag gick ut ur min lägenhet, möttes jag av detta i gången...
Nästan så att det märks att huset är gammalt. hihihi










Det var en jobbig men rolig promenad! =)
Fick höra att Santos däckade i sängen när de kom hem...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0