Jobb! :)


När en dörr nästan helt stängdes så, ta mig tusan, öppnades ett fönster eller två!
Idag har jag jobbat på Toys - jag blir yr av alla leksaker!!! Men det är kul och ger skön omväxling från andra jobbet - SBAB & Toys r us liksom! ;)
Har lyckats få ihop mina två schema så att jag endast är ledig på onsdag, innan det är dags för julafton. Under en så här kort period är det kul att ha mycket att göra! Jag blir baske mig piggare av det! :)

Om en timme kommer Emelie och det blir fredagsmys! Och i helgen ska jag jobba. Första helgjobbandet sedan... Jag kan inte ens minnas! Men det är lika bra att vänja tillbaka det, för efter nyår blir det ju sådant även på SBAB!

Ha dä!!


Julhjälp - Jepp, that's me! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0