Roande bild på näthinnan :)


Jeanette & Jonas packade bilen och drog söder ut idag med Santos. Fick ett sms av syster att de kommit fram till hotellet och
"Så klart var det marmorgolv utanför hissen så vi fick dra ut Santos, klart han inte kunde gå på det"
hahahaha Jag får en så klockren bild i huvudet när jag tänker på det!
Och detta sms kunde inte ha kommit mer lägligt, hade precis pratat med en kund som gjort mig en aningens ilsken. Så det var skönt att skratta & slappna av lite, för efter jobbet blev det massage. Sweet!! :)





När Jeanette & jag hade varit ute och gått igår, stannade vi till och snackade lite innan vi skulle skiljas åt och gå hem. Santos la sig ner på en gång och där låg han sen! Jeanette fick rycka igång honom för att få med honom hem.
Så trött kan man bli efter en helg med kennel-läger! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0