Yahoo! It's a celebration!


När jag kom hem från utbildningen på jobbet förut, väntade ett mail på mig i inkorgen om resultatet på det låneskyddstest vi fick göra i fredags. Spännande...
3 poäng från full pott blev resultatet! Jag är helnöjd!
Så helgens tur till Göteborg blir ett konstant firande! Åsa ska bli 30 härliga år och jag har fått ett roligt jobb och är ett steg närmare att bli certifierad försäkringsförmedlare! Det ni! Snacka om att bli vuxen i ett fingerknäpp liksom! hihihi

Nej nu ska jag packa lite inför morgondagens resa. Vill se Lyxfällan i lugn & ro kl 21, så jag får sätta fart här! På med musik och bara kör! =)





Come on now, celebration
Let's all celebrate and have a good time
Celebration

We gonna celebrate and have a good time!





Kommentarer
Postat av: Madde

Grattis vad du är duktig!!!! Ha en underbar helg i göteborg!! Själv ska jag jobba o slita heeeela helgen!!! Kram Kram

2010-04-22 @ 22:57:24
URL: http://maddebjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0