Våren är här på riktigt!


I dag har det varit klarblå himmel och solsken heeela dagen! Hur gött är inte det liksom!!?? =)
Lite nyheter idag; Daniella & hela familjen återvänder hem i morgon!! Ska bli så kul att hälsa på dem när de kommit i ordning ordentligt i sitt nya hem.
Var till doktorn i förmiddags och fick reda på vad det är som felar. Hoppas det vänder och blir bättre nu. Redan idag har det faktiskt känts lite bättre, så jag hoppas på god fortsättning.

Nu ska jag gå & lägga mig. Läsa igenom det material som testet handlar om på fredag. Lite nervös blir jag allt när jag tänker på det... hihihi Men det ska väl förhoppningsvis gå bra.
Det är meningen att jag ska göra ett test nästa fredag oxå, men det går ju inte! För då drar jag ner till Göteborg för en helg med bland annat specialdesignat danspass och partyparty!! wohoo!!! =)

Titta & njut!
9 minuter in i avsnittet - det är då ni börjar säga BAZINGA! på riktigt! hahaha


Klicka på ikonen i mitten 2 gånger för att komma igång.


http://www.missedashow.net/c/2/TV_Shows/
Här finns måååånga serier att titta på! =)


nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0