Hur det var...


Jaha då har en arbetsvecka passerat med en jäkla fart!
Det har varit samlyssnig, plugg inför test om låneskydd, läkarbesök, första samtal med kund (!!), spanat på flera olika system som jag ska jobba med (de två som används mest, känns redan helt ok faktiskt), skrivit testet om låneskydd och mycket nytt har till och med fastnat i huvudet! =)
Det har varit en blandad vecka får jag lov att säga. På jobbet har det varit riktigt kul! Mycket nytt att lära tillsammans med en underbar grupp & fadder! Runt omkring har det varit mer eller mindre som ett litet Kaos som inte vill bli Ordning! Hur som helst, så är den övervägande känslan ändå:

JAG HAR ETT ROLIGT JOBB SOM INNEBÄR VÄLDIGT MYCKET NYTT ATT LÄRA!

Men finns det något roligare än att trycka in en massa ny kunskap?? Visst, det är svårt. Men satan så kul!! Jag har fått mycket uppmuntran och goda ord från min fadder, vilket verkligen stärker tron om att jag till slut kommer klara av allt vad jobbet innebär! =)

Nu blir det en tur ner till stugan för att ta reda på tvätten. Strax innan ett kommer mitt sällskap för eftermiddagen - SANTOS!! Det känns som en evighet sedan sist.
När jag tittar ut genom fönstret så ser jag inte det väder jag har beställt för helgen! Hur grått kan det bli innan det blir svart ute??!! Ge mig solsken!!

Ha en härlig helg!




Cause you're stronger and you're better and you're ready for whatever

Wait til you see my smile




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0