Underbart vårväder!!


I dag har solen strålat så varmt & skönt! =)
Det blev en promenad med lite vilddjursäventyr och sedan drog jag ut min sköna gungstol och en pall. Med en filt runt benen satt jag jävligt gôtt i solen, vindstilla och helt underbart!
Mer sådana här dagar tack!
Vid fyra knallade jag till mamma och pappa för att äta lite gott med dem, syster, mormor och Allan. Tre rätters blev det faktiskt. Efterrätten stod jag för, halloncheesecake med vit choklad.
Himla gott om jag får säga det själv! hihihi

När jag kom hem gjorde jag en ansträngning och putsade bort vintern från mina fönster. Jag var så ambitiös att jag gnuggade på utsidan, insidan och emellan - lika bra att göra ordentligt på en gång så man kanske slipper göra om allt en gång till...
Så nu ser jag ut och färgerna blev så klara! hahaha



Mitt trevliga möte med naturen idag...




Fick ett 12-pack med färska ägg av mormor. =)
Mammas moster har skaffat nya höns - tackar!



Nu ska jag kolla på Howie do it och skratta lite åt folk som blir blåsta!






Kommentarer
Postat av: JJ

Men va fan det är ju en huggis!!! coolt :D

2010-04-03 @ 22:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0