Roligt med nytt jobb!


I tisdags drog det igång - min anställning på SBAB!
Har hittills fått lite info och utbildning i teoriform, men idag fick jag även sitta med min fadder, Ulrika, för första gången och samlyssna på samtal med kunder som ringer in med sina frågor och funderingar. Sådant som jag ska sitta med så småningom. =) Det var jättekul att sitta med och lyssna, för det var verkligen helt olika saker som kunderna ville ha svar på.
Ulrika gjorde en avstickare och ringde upp en kund och berättade att dennes lån hade blivit beviljat. Förstå den glädje som blev i andra änden av luren! =) Så himla kul att höra! Jag ser fram emot den dagen jag har förtjänat rätten att få bevilja lån och glädja den lyckligt lottade!
Skadeglädje är absolut inte den sanna glädjen! hihihi
Efter att ha suttit med Ulrika några timmar så var det dags för lite teoretisk utbildning. Det är så mina dagar kommer se ut nu de närmaste veckorna. Redan nästa fredag är det dags för första teoretiska testet... Ooohhh...
Idag fick vi lite info från Partner och den som pratade var en av favvo-ledarna på spinningen. Det var kul att se henne utanför spinningsalen. =)

Imorgon är faddern ledig och jag likaså! Så det blir fika med pappa på stan, danspass och sedan tradition med Emelie!!
Måtte yrseln hålla sig borta heeela dagen! Vore en trevlig omväxling liksom...


 

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0