På söndag... =)








Kommentarer
Postat av: Carro

Huuuu, va avis jag blir!!!!! Hoppas du får de riktigt gött!!! :-D

Snart ses vi på friskis igen oxå, dax att dra igång nu när hösten e här. :-)

2009-09-04 @ 12:31:21
Postat av: Anonym

Ja det ska bli så himla skönt att dra från stan!

Drog igång på Friskis för en månad sedan typ - hur kul som helst att va tillbaka efter en hel sommar utan träning! :) Har inte testat dansaerobics än, får bli om 2 veckor. Men spin intensiv75 på måndagar har jag fastnat för! :) Danspasset är... snabbare... Jag skrattar bara åt mig själv, för det måste se så himla kul ut, om man tittar på! hihihi

2009-09-04 @ 21:29:41
URL: http://acinnej.blogg.se/
Postat av: Carro

Längtar som galen efter att börja dansen igen! Såg att de lagt dansaerobicsen på söndagkvällar nu, inte super tycker jag, men missar bara en i månaden när jag jobbar. Men kul ska de bli iaf! :-) Har de ändrat mkt i danspasset el? Ska bli så himla kul att börja röra sig igen, kan knappt vänta! :-D

2009-09-04 @ 22:50:52
Postat av: Anonym

klart de har ändrat på det - det är ju helt nytt! :) hihihi

typ armar å ben överallt. jag insåg ganska snabbt att det får bli att lära sig benen först å lägga till armar när jag har kontroll över det andra...

när gör du sällskap?

2009-09-05 @ 08:34:02
URL: http://acinnej.blogg.se/
Postat av: Carro

Ha ha, ok, de låter ju som en risk att få ett öga eller två utpetade då, he he ;-).

Vet inte riktigt än, förhoppningsvis nån gång denna månaden iaf.



Men nu får du ha en riktigt najjs o mysig semester så kanske vi ses där när du kommer hem igen! :-)

2009-09-05 @ 13:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0