Extreme Home Makeover


Har packat min väska å har ingen aning om vad den väger. Tyckte att jag rensade å plockade bort en hel del, men ta mig tusan att det blev en full väska i alla fall! Nåja, det blir som det blir!
Måste erkänna att det känns väldigt konstigt att inte ha med sig regnjackan! Den är ju typ som ett extra skinn nu för tiden. Men fan heller att jag tänker ha regnjacka på mig när jag är på Kreta!! No way!

När jag är bort ska det fixas i min lägenhet. Det ska bytas golv i hall å kök. Ny spis ska in och ÄNTLIGEN ska jag få mig en frys! Inget mer frysfack! :) Nu blir det frys/kylskåp, vilket gör att ett förvaringsutrymme försvinner - men det struntar jag i! Det är ett bekymmer som jag gärna tar mig an när jag kommer hem! :)
Men just nu ekar det ganska tomt...


 

 


Om 35 minuter kommer mamma å pappa å hämtar upp mig. Pappa får agera chaufför åt oss när vi ska till flygplatsen å jag hoppas han kommer å hämtar upp oss om en vecka oxå! :) Jeanette åker med mormor å moster, som får skjuts av Allan. Om inte moster åkte direkt till flygplatsen så klart...
The girls drar utomlands!! :)
Min hjärna har inte riktigt fattat att jag ska utomlands, så trots att resväskan står i hallen å väntar nu så känns det som att jag ska till jobbet i morgon! Undrar när polletten trillar ner egentligen! På flygplatsen? Sittandes på planet? Eller kanske när jag plaskar i poolen eller havet i morgon... hihihi
Inga jobbiga bekymmer direkt! ;)

Ha det gott här hemma! ♥


  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0