Inte den bästa dagen på jobbet kanske...


                                 



Tänk å sitta där i trucken å se allt hända... Shit!

I dag har varit min första dag som arbetslös - igen - å jag har redan hunnit bli uttråkad!!
Så jag dissar arbetslösheten hårt!
Men lika hårt som jag dissar, vill jag hissa min handläggare på arbetsförmedlingen (hör å häpna liksom!) - Jan Furtemark. De som har haft kontakt med arbetsförmedlingen vet att det är svårt att känna sig väl till mods när man lämnar stället. Oftast känner man sig mer som att man kommer å stör än att få känslan av att bli hjälpt å stöttad. Men det är här Jan skiljer sig från mängden!
Så om ni blir arbetslösa, hamnar på arbetsfördmedlingen i Karlstad å får möjligheten att välja handläggare - Jan Furtemark!

Har precis bakat muffins - Daim-bomber som de så fint heter.
Sms:a med Maria förut å fick reda på att Kvitfjell hade hört av sig å hon fick jobbet som hon så gärna ville ha! Så himla kul!
Så i morgon när vi träffas ska vi fira med muffins tänkte jag! :)

Nu ska jag gör mig i ordning å ladda för spinningen. Blev väldigt trött i ryggen igår efter milen i roddmaskinen å dansaerobics, så vi får se hur det går när jag ska trampa i 75 minuter ikväll... Intensivpasset innebär ju att man står större delen av passet å det brukar kännas i ryggen om jag redan är trött i den. Men passet är kul, så det ska nog gå så himla bra så! :)

Ha dä!

 


klicka här för recept :)







Kommentarer
Postat av: Pecka

Tja!

Jan är Leifs bästa kompis..

Hoppas du får en fin dag, nu drar jag till jobbet med min onda arm efter dumma vaccineringen.

Kram!

2009-11-10 @ 09:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0