Hund å jobb =)


I dag har Bella varit hos mig några timmar medans Sara har fixat det sista på sitt grupparbete i skolan. Hoppas redovisningen går bra sen! =)
När lilla vovven kom hit i morse var hon i fin form, allt var bus, skoj å lek. Efter att ha ignorerat henne å några försök att få henne att lugna ner sig, fick jag nog - Ut på promenad!
Efter en (för lilla Bella) ganska lång promenad med massa oljud på vägen å änder som tjattrade i kanalen, så var hon inte lika kaxig kan jag lova. TRÖTTER!! Resten av dagen har hon typ bara sovit å varit go. Några lekstunder har vi så klart hunnit med oxå, men större delen av tiden har hon sett ut så som bilderna här nedan visar...

Nu har Bella återvänt hem å jag ska göra mig i ordning för att ta en sväng till Konsum å sen är det raka vägen till Proffice som gäller! Ska skriva på anställningspapper, för imorgon börjar jag jobba på Försäkringskassan! =)
Det är bara för 2 veckor, men det är bättre än inget å det ska bli himla kul. Det enda jag vet är att ett arkiv ska flyttas, that's it! Men att vara lite ovetande är en del av det roliga, så håll tummarna för att jag gör ett bra jobb å får möjligheten att fortsätta sen! =)



Vakna till liv ibland å checka av läget


men återgick snabbt till halvt medvetslös igen... hihihi





Kommentarer
Postat av: JJ

Men grattis till jobbet!!! Va kul! : ) Jävligt söt hund!!!

2009-12-02 @ 16:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0