Apport!


I dag har det varit väldigt grått väder å regnat i stort sett heeeela dagen - igen!! Gud va trist det är med sådant höstväder som nu råder här!

När jag kom hem från min lilla promenad, då jag gick till Karlstad Thai Massage för att boka fotmassage till mig å Jeanette, ringde syster å fråga om jag ville med till Sörmon för att köra lite apportering med Santos. Självklart ville jag det! =)

Min första uppgift i skogen blev att vara Förste Kastare av Dummies å blåsa i andljudspipan! hahaha
Sen var det dags att plocka fram en kråka, vilken tydligen är väldigt rolig att leka med... blä!
I pausen blev det Subway som vi köpte med oss på vägen ut i skogen å hunden fick gnaga på ett äpple! =) Lite mer apportering efter det, sen var det dags att åka hem. Kallt å blött...

Några bilder från våra timmar i skogen =)


Dummies


Kråka


Paus innebar för hunden; täcke å stretch


Munnar fulla med Subs å glada miner... Nja, vi gör ett nytt försök;


Blev det verkligen bättre?? Strunt samma, kul hade vi iaf! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0