Utbildad å hockey :)


Nu är jag utbildad å ska börja jobba på måndag! :)
Ska bli spännande å se hur det här ska gå. Eftersom att en sådan här stor undersökning ej gjorts innan så finns inga riktlinjer å vi trevar därför lite i mörker. Men alla är positivt inställda å hur trevliga som helst, så det här ska allt gå finemang! Bara vi sätter igång å kommer in i det hela, så ska det ju inte va några större bekymmer... eller ja... hihihi
Idag fick vi åka hem redan strax innan tre istället för 16:30 som dagen var utsatt till. Å tack vare att min käre chaufför är riktigt hockeykille å håller Ryssland varmt om hjärtat (matchen började ju vid 16-tiden) gick turen hem som på räls... Trots att vi släppte av en i Kristinehamn å en på tågstation här i Karlstad å sen tankade innan jag blev avsläppt, så var jag hemma 16:20! Ganska bra jobbat!
För min del blev det till att bara hoppa i träningskläderna å sen iväg till Friskis för att sprattla omkring på danspasset. Alla fyra ledarna var med idag å jag blir inte förvånad om de haft ett möte innan för att peppa varandra! Jävlar va det tjoade, hojtade å skreks passet igenom! Hur kul som helst! :)

Nu är jag duschad å klar, inväntar att klockan ska bli 19:30 så ja kan ringa å beställa pizza till mig å Emelie. Det blir hockeykväll ikväll!
Heja Heja!!

 
 






Såg att Ryssland tog sig till VM-final. Grattis Maxim! Antar att du är lycklig nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0