Snart dags för reggaekänslan! :)




Visst det blåser en del idag, men det är SOLSKEN! :)
I dag är det ju partyparty, ska ner till systemet alldeles strax. Måste ner till tvättstugan å plocka ihop det sista först bara...
Men det där med partyt, jag har faktiskt inte ens bestämt mig än om jag vill ut eller inte. Men jag vill ju så klart ha möjligheten att välja! :) Kanske ska köra en kompromiss; förfesta med folket å sen dra mig hemåt när de andra fortsätter ut... Det har ju faktiskt hänt mer än en gång att förfesten blivit kvällens höjdpunkt! ;)
Det återstår att se helt enkelt.

Den där hockeyn som vi glodde på igår - det var ju rakt åt helvete! Måtte det i alla fall bli ett brons i morgon!

Ha dä gött!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0